قیمت:3/000/000
روز و ساعت تشکیل کلاس:سه شنبه 20 الی 17
مدت: 18 ساعت
· تعریف و مفهوم تبلیغاتو تاریخچه آن در ایران و جهان
· اقسام گوناگون تبلیغات وتصمیم گیری در مورد پیام ، رسانه و بودجه
· نقش تبلیغات در شکل گیری BRAND و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتریان
· روانشناسی رنگ ها، شکل، معماریو تاثیرات متقابل آن در صنعت تبلیغات
· تبلیغات پنهان در بازاریابیو آشنایی به علم NEURO MARKETING
· تبلیغات در عصرنوین(اینترنت-رسانه های اجتماعی) و تاثیر تبلیغات بر تصمیمات خرید و میزان فروش
· مراحل تهیه یک آگهی و شعارتبلیغاتی مناسب(تاکتیک های مدرن تبلیغاتی)
· مدل داگمار در تبلیغات و اشتباهات متداول در تبلیغات و فروش-
· تبلیغات در دوران تحریم
· تبلیغات در منحنی عمرمحصولات